סוגי אבנים

ברוכים הבאים לקטלוג של סוגי האבנים שלנו. מצבות כדר מציעה מגוון סוגים של עיצובים, בדף זה תוכלו להתרשם מהסוג והצבע של האבנים כדי לבחור את הסגנון המתאים לכם.

גרניט סרדו

גרניט סרדו היא אבן טבעית, נחשבת מאוד, הידועה בזכות האיכות הגבוהה, העמידות והמראה הייחודי שלה, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית.

גרניט סרדו מציג בדרך כלל צבע בסיס אפור עם כתמים של שחור ולבן, התורמים למראה המנומר והמרקם שלו. האבן עשויה להכיל גם רמזים עדינים של ורוד או כחול, מה שמוסיף למשיכה החזותית והייחודיות שלה. גוונים אלו מאפשרים לגרניט סרדו להשלים מגוון רחב של סגנונות עיצוב, ממסורתיים ועד עכשוויים.

שיש טורקי

שיש טורקי מגיע בגוונים של אפור ודוגמתו המיוחדת עם פסים טבעיים כהים יותר. השיש מיובא מטורקיה וידוע באיכותו הגבוהה שנשאר עמיד למשך שנים.

אבן טורקית, שיש לה משמעות היסטורית רבה, זכתה להכרה בזכות האיכות שלה ולכן טורקיה אחת המייצאות הגדולות של אבן טבעית, כולל גרניט ושיש.

הפופולריות המתמשכת של השיש הטורקי נובעת מהיכולת שלו למזג אלגנטיות נצחית עם מגמות עיצוב מודרניות, מה שהופך אותו לבחירה מועדפת.

שיש איטלקי

השיש האיטלקי מוערך מאוד בזכות איכותו יוצאת הדופן, יופיו ומשמעותו ההיסטורית. הוא נחצב מאזורים כמו קאררה וטוסקנה. השיש האיטלקי, הידוע בעמידותו ובמראה האלגנטי מה שהופך אותו לבחירה יוקרתית ואיכותית.

מבחינה היסטורית, הוא שימש בפסלים ובמבנים, מארכיטקטורה רומית עתיקה ועד היום הוא נשאר פופולרי ולעתים קרובות מסמל יוקרה ותחכום. התחזוקה כוללת איטום קבוע וניקוי עדין לשמירה על מצבו הטהור. המשיכה הנצחית של השיש האיטלקי ממשיכה להפוך אותו לחומר מועדף עבור פרויקטים של עיצוב ובנייה ברמה גבוהה.

לברדור

לברדור היא אבן חן מהפנטת הידועה בזכות משחק הצבעים שלה הכוללת גוונים של כחול, ירוק, זהב ולפעמים אדום וסגול. לברדור נמצא בעיקר במקומות כמו לברדור בקנדה, מדגסקר, פינלנד ורוסיה, היסטוריה גיאולוגית עשירה שראשיתה מיליוני שנים.

האבן התגלתה לראשונה בלברדור, קנדה, ומכאן השם שלה, ומאז זכתה להערכה. כיום, האבן מוערכת מאוד בזכות המשחק צבעים הייחודי שלה ותחושת הקסם שהיא מביאה.

אבן חברון

אבן חברון, הידועה גם בתור אבן ירושלמית, נחגגת לא רק בזכות המשמעות ההיסטורית והאסתטית שלה אלא גם בזכות המחיר החסכוני בהשוואה לאבנים טבעיות אחרות. אבן חברון נחצבת בהרי חברון וירושלים. האבן זמינה במגוון צבעים כולל לבן, קרם, צהוב, ורוד וזהב מה שמאפשר יישומי עיצוב מגוונים.

אבן חברון ידועה במראה הייחודי והעתיק שלה, לעתים קרובות כוללת טקסטורות וגוונים טבעיים המעוררים תחושה של יופי נצחי. תכונות אלו, בשילוב עם מחירה הנמוך יחסית, הופכים את אבן חברון לבחירה פופולרית עבור פרויקטים המחפשים שילוב של אלגנטיות והרגשה היסטורית.

לפרטים נוספים

אנחנו שמחים להקשיב ולתת מענה ושירות מקצועי, באפשרותכם לשלוח לנו הודעה ונחזור בהקדם.


    ליצירת קשר מיידי

    לנוחיותכם ניתן להתקשר או לשלוח הודעה בוואטסאפ.

    051-580-0815
    03-965-1189
    Whatsapp Icon דילוג לתוכן